Maistuisiko,
enemmän liidejä & vähemmän sähköpostikysymyksiä?

Tervetuloa tutustumaan tekoälychatbotteihin. Nämä virtuaaliset palvelijat ovat n. 95% edullisempia kuin päivystävä työntekijä. Tekoälybotin tehtävä on vastata asiakkaiden kysymyksiin ja madaltaa asiakkaan kynnystä sopia tapaaminen myyjän kanssa. Asiakkaille kerrotaan aina avoimesti, että käyttäjä keskustelee tekoälyapurin kanssa.

Basic botti - Aurora

Aurora pystyy tarjoamaan asiakkaille vastauksia heidän kysymyksiinsä, jotka liittyvät yrityksen palveluihin. Lisäksi Aurora voi selittää, miksi aurinkoenergia on taloudellisesti kannattavaa, ja vastata muihin aurinkoenergiaan liittyviin kysymyksiin. Voit myös kertoa Auroralle, mikäli koet ongelmia kodissasi tai mökilläsi, ja hän vastaa sinulle.

Chat with aurora

Standard botti - Elias

Eliaksen rooli on toimia rennona keskustelukumppanina, joka heijastaa yrityksen persoonallisuutta. Eliaksen kanssa voi keskustella mistä tahansa, ja hänen tehtävänsä on innostaa käyttäjiä viettämään aikaa verkkosivuillamme. Elias ei ole perehtynyt yrityksen tuotteisiin tai palveluihin, sillä hänen tarkoituksensa on olla kuin rento 'saunakaveri', joka seikkailee sivustolla. Kuitenkin Elias tarjoaa yhteydenottolomaketta huomaamattomasti ja kerää tehokkaasti liidejä

Chat with Elias

Basic botti - Väinö

Uretaaniin liittyvät hyödyt ja käyttötavat voivat joskus olla vaikeita ymmärtää. Väinön rooli on tarjota vastauksia asiakkaiden kysymyksiin, jotka perustuvat yrityksen verkkosivuilla olevaan tietoon. Väinön päätehtävänä on ohjata asiakkaat varaamaan etätapaamisia myyjän kanssa

Chat with väinö

Kurkista esimerkkivideo! Klikkaa oikeasta nurkasta, saadaksesi suuremman näkymän!

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Perintisen chatbotin vs Tekoälychatbotin ero

Perinteinen

Tekoäly

Vastaa asiakkaiden kysymyksiin 24/7. Ainostaan botille annetuihn kysymyksiin ja niiden vastauksiin. Jos opeta 10 kysymystä, käyttäjä saa vastaukset vain näihin.
Vastaa asiakkaiden kysymyksiin 24/7, jopa ennalta arvaamattomiin kysymyksiin. Esim asiakas voi kysyä ''onko uretaani vaarallisa lemmikeille? Botti voivastata tähän vaikka kysymys ei olisi verkkosivuilla esillä, sillä ''botilla lähes kaikki maailman tieto''.
Voi ohjata asiakkaan varaamaan soitto tai etäkeskustelun myyjän kanssa.
Voi ohjata asiakkaan varaamaan soitto tai etäkeskustelun myyjän kanssa.
Vastaa usealla ei kielellä asiakkaalle.
Vastaa usealla ei kielellä asiakkaalle.
Voi etsiä tietoa tai vastauksia yrityksen verkkosivuilta. Kuten hinta, yhteystiedot, toimitustavat, sekä kertoa ne pyynnöstä käyttäjälle.
Voi etsiä tietoa tai vastauksia yrityksen verkkosivuilta. Kuten hinta, yhteystiedot, toimitustavat, sekä kertoa nepyynnöstä käyttäjälle.
Voi vastata yllättäviin kysymyksiin, jota botille ei ole opetettu asiasta tai toimialasa.
Voi vastata yllättäviin kysymyksiin, jota botille ei ole opetettu asiasta tai toimialasa.
Voi tarjota viihdyttävää ihmismäistä keskustelua tai antaa lisäarvoisia vinkkejä käyttäjäle. Esim ''sivousvinkkjä''.
Voi tarjota viihdyttävää ihmismäistä keskustelua tai antaa lisäarvoisia vinkkejä käyttäjäle. Esim ''sivousvinkkjä''.
Vastausten kontrollointi. Asiakas saa sanasta sanaan, juuri sellaisen vastauksen mitä halutaan että botti sanoo.
Vastausten kontrollointi. Asiakas saa sanasta sanaan, juuri sellaisen vastauksen mitä halutaan että botti sanoo.
Tekoäly muodostaa ihmismäisen vuorovaikutuksen, juuri tämän ominaisuuden vuoksi, että sanat eivät ole käsikirjoitettuja.
Botti voit tehdä virheitä.
Joskus voi käydä sien että boti ei ymmärrä kysymääsi tai vastaa  ''väärän vastauksen''.

Tottakai se on mahdollista. Kyseessä on kone ja ihmisetkin voivat tehdä virheitä. Chatbot on edullisempi versio kun 24/7 päivystävä asiakaspalvelija, joka puhuu 5 eri kieltä sujuvati.
Kutenkin käyttäjälle tulee tarjota helposti saatavilla olevat ihmisen yhteystiedot.
Botti voit tehdä virheitä.
Joskus voi käydä sien että boti ei ymmärrä kysymääsi tai vastaa  ''väärän vastauksen''.

Tottakai se on mahdollista. Kyseessä on kone ja ihmisetkin voivat tehdä virheitä. Chatbot on edullisempi versio kun 24/7 päivystävä asiakaspalvelija, joka puhuu 5 eri kieltä sujuvati.
Kutenkin käyttäjälle tulee tarjota helposti saatavilla olevat ihmisen yhteystiedot, sekä mainita että käyttäjä juttelee tekoälyn kanssa. Tekoälyn päätarkoitus on saada asiakas kekustelemaan myyjän kanssa matalammalla kynnyksellä, eikä päästää asikasta kilpailijan verkkosivuille.